Apati

Jag har börjat med nya piller och verkligen släpat mig/gråtit mig igenom de senaste två veckorna. Slutade ta dem igår (känns direkt 10000ggr bättre) för det gick bara inte. Det går inte att leva när en inte vill. Ska testa andra och se om de funkar bättre. Känner mig inte direkt pepp och glad någonstans, mest apatisk.

_60A3997

för 2 veckor sedan snöade det ju såhär mycket bara på en natt, kändes overkligt då och lika overkligt nu när det inte finns ett spår kvar på gatan.

_60A4044

förutom att stå och glo på snön har jag lyckats med att genomföra 3 intervjuer, bla med den här tjejen

_60A4050

fast jag har bara lyckats renskriva en, bara tanken att ta upp telefonen och lyssna av och skriva ihop samtalen får mig att gråta

_60A4137

sen har jag börjat läsa denna, måste ju läsa Floras bok

_60A4276

och sen hängt med dessa tre tjejer en eftermiddag, Agnes intervjuade för radar och jag fotade, ni får se senare, tror det blir super!

_60A4280

så fina och fixade

_60A4283

Sorry för detta osamanhängande och opeppiga inlägg ville bara förklara att det är som det är just nu. Lovat min psykolog att göra en sak om dagen haha känns så mycket och jobbigt men lyckats hittills. Så konstigt när en mår dåligt hur saker som en egentligen älskar blir så tråkiga och jobbiga. Hur allt blir jobbigt.

Spara

Comments

  1. Karin

    Försök hålla ut vännen, de två första veckorna på ny medicin har alltid varit värst för mig. Så jävla ironiskt när man tar dem för att man mår skit och så får de en att må ännu sämre. Hoppas du hittar någon annan som funkar bättre, har betat av ett par själv och det blir ju sällan rätt på första försöket. Kram och glöm inte att vara snäll mot dig själv

  2. Såg snön och kände mig lite ledsen att all snö försvann så snabbt. Vill så gärna ha en snöig jul i år :)

  3. Rebecka

    Gör exakt det som får dig att må bra så är vi här när du orkar!

  4. chrissy

    <3

  5. Ellen

    All pepp och kärlek <3

  6. Rebecka

    KRAM <3 <3

  7. Sara Edström

    kram <3

  8. rebecca

    <3

Leave a comment